Skip to content

ביטול צו מבנה מסוכן

ביטול צו מבנה מסוכן

תוכן עניינים

שתפו את המאמר

"ביתו של האדם מבצרו" הבית הוא מקום המבטחים שלנו אך חשוב שיעניק לא רק בטיחות נפשית אלא גם בטיחות פיזית.

מי קובע שהמבנה מסוכן ומה המשמעות?

בכל רשות מקומית קיימת מחלקה האחראית לקבוע אם מבנה מסוכן. לרוב הכוונה היא לחלקו הפיזי של הבניין. המשמעות היא שהמבנה יכול לקרוס על יושביו ולכן נשקפת להם סכנה מיידית, במקרה כזה תוציא הרשות המקומית צו מבנה מסוכן. ההודעה תימסר בכתב לדיירים תוך דרישה לתיקון הליקויים.

כיצד ניתן לבטל את הצו?

ביטול הצו יתאפשר רק לאחר טיפול במפגעי בטיחות הכוללים שיקום ושיפוץ המבנה או במקרים חריגים הריסתו ובנייתו מחדש. לאחר קביעת הרשות המקומית כי המבנה מסוכן, האחריות לשיקומו מועברת לדייריו של הבניין.

על הדיירים לאתר את הסיבות שבגללן הוכרז המבנה כמסוכן ולהגיש לרשות המקומית תכנית לתיקון המבנה.

יש לשים לב כי במידה ופעילות הדיירים מתעכבת, הרשות המקומית רשאית ליזום בעצמה ולבצע את התיקונים הנדרשים ולתבוע בהמשך את העלויות מדיירי הבניין.

לפיכך, עדיף לדיירים לפעול בעצמם לתיקון הליקויים.

כיצד ניתן לטפל?

לשם טיפול ותיקון הליקויים, על הדיירים לפנות ליזם או קבלן כדי שיאתר את הליקויים ויציע תכנית לתיקון ושיפוץ. לאחר סיום השיפוץ, על הדיירים לקבל אישור ממהנדס הקונסטרוקציה שיאשר שאכן הליקויים תוקנו.

אנו בחברת ניצנים השבחת נכסים בע"מ, בעלי ותק וניסיון רב בשיפוצים עם דגש על שיפוץ חיצוני.

אנו מקפידים על עבודות שיפוצים ברמה מקצועית ואיכותית ביותר וכן על מתן שירות יעיל ואמין.
ועדי בתים מקבלים אצלנו תנאי תשלום גמישים ואחריות על איכות וביצוע העבודה. אנו מציעים עבודות שיפוצים באיכות גבוהה, אמינות ומקצועיות – במחירים ללא תחרות!

מאמרים מקצועיים נוספים

טיפול בעמודי קומת קרקע

הבסיס הוא החלק החשוב ביותר בכל דבר, גם בבניין שלכם… קומת העמודים בכל מבנה, בין אם זה בניין למגורים ובין אם מבנה מסחרי, מהווה את

לקריאה

יצירת קשר

דילוג לתוכן